Men vem är jag?

Jag såg att jag fått en kommentar nu om att jag borde göra ett heeeelt inlägg om vem jag är.
Sånt brukar jag ju inte hålla på med. Men ja okej: vi kör!

Hej.
Jag heter Ellen Ida Cornelia (S) Duell.
Jag är 20 år det vet väl alla, jag vill inte fylla 21. Jag bor i Uppsala och gör inte ett dugg ungefär fast egentligen pluggar jag både medie och kommunikationsvetenskap samt socialpsykologi. Dricker alldeles för mycket alkohol, skapar alldeles för mycket drama i mitt och andras liv och önskar/hoppas att jag kommer bli någonting som jag sen inte ångrar. Jag vill mycket men får inte lika mycket gjort. Jag är asrädd för att vara ensam men inte själv, jag letar substitut till allt som jag är rädd för, som exempelvis att var ensam. Jag har ett humör som inte många orkar med tror jag, och jag kan vända humör från glad till arg till glad igen på ca tio sekunder. Jag bor med min inneboende kompis N och min chihuahuavovve Bella. Bella är lika humörsvängig som jag och har mycket divafasoner, som att hon exempelvis gräver ner en grisknorr under täcket när jag inte ser för att hon VET att hon inte får ha snusket i sängen. Eh vad mer. Jag dras till typ inte olagliga saker men saker som jag själv tycker är lite kriminellt. Jag är även rädd för att vara ensam för att jag aldrig klarar av ett uppdrag 9-17 liksom. Ingen heltidstjej och ingen halvtid heller. Min bästis heter Britta och är min trygghet, min utgångspunkt kan man säga, som att jag varje dag utgår ifrån henne. Man kan ungefär säga att vi lever ett och samma liv. Vi delar det mesta. Just nu är det ingenting som står rätt till i varken höger- eller vänster hjärnhalva. Confused. Jag älskar mänmänmänmänmänmän och får ångest av att tänka på om jorden hade levererat endast kvinnor. Sen har jag många konstiga sakr för mig, bland annat så vågar jag inte erkänna för folk att jag älskar ravioli för en kille jag var kär i på lågstadiet sa att det "är pinsam mat" så om det pratas om ravioli så brukar jag slänga ur mig att "uuuuuh så jääälla vidirigt jö" fast jag egentligen vill köpa fyra burkar. Jag har uteslutit massor nu ju, vilket inte var meningen men det här är vad som är jag just i dessa minuter jag skiver. Jo en sak till. Ibland använder jag min foundationborste otvättat upp till 4 ggr för att jag är lat, vet att det är fett snuskigt men man måste prioritera, ibland.



här är jag, 16 år.
trodde ja var emo (gillade inte ens kent)
Publicerat: 2012-03-06 @ 17:32:28


2 kommentarer
Postat av: Cornelia

Bästa bilden!

2012-03-06 - 19:52:39 | URL: http://billaudel.se
Postat av: Sebastian

KENT! :D

2012-03-21 - 11:46:52 | URL: http://kameratre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0