hey, i just met you, and this is crazy

tur som fan att det finns koffeinpiller. Vet ej om det är placebo att jag blir glad så fort jag tar en, från att ha varit deppig, på botten såattsäga. Men nu har jag tagit en, och känner lite ljus i tunneln. Har börjat på 2/5 frågor på tentan. Segt men det går framåt iallafall. Efter denna veckan vill jag lägga in mig själv på rehab. Saknar min pappa, min mamma mina gamla städer och lite jävla självtillit och struktur.

Funderar på att flyta ner till göteborg under påskvecka och stanna där några dagar för att åka upp till karlstad och tillbaka! Åh vill bara vara klar med tentan och leva sen.

ps. saknar klara som fan.
Publicerat: 2012-03-18 @ 17:43:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0