there is so many ways to love u

FY.FAN.
jag kom precis hem ifrån jobbet. Vilken jobbig resa det var hem, usch vill inte ens tänka på det. Fötterna värker, håret är otvättat och jag borde ha både packat och tillverkat smycken tills imorgon. jaja, jag får gå upp tidigt trots att det känns som jag aldrig kommer vakna igen när jag somnar haha, så trött är jag!

nu ska det bli mer roligare att läsa bloggen också, jag har bara haft så.himla.mycket just nu.

puss o god natt.


photo; Joakim, the studio
redigering; mig själv
Publicerat: 2011-03-25 @ 00:08:24


1 kommentarer
Postat av: Viktorija

Härlig bild! :)

Kram

2011-03-25 - 11:03:22 | URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0