photo booth

Tänkte inte på att min kamera är den enda sony i hela världen som har ett konstigt usb-uttag så de blir inge med dem bilderna förrens på mån. Hursom, vad köpte jag idag?

Örhängen från Jc


Hårband från lindex

En liten mini-plånka (mest för Brittas skull) så att jag bara behöver nationskort+bankkort+id när vi ska UT.
Hittar de nämligen aldrig, en gång fick jag ställa mig sist igen. satans kvitton!!

OCH DET BÄSTA: massa chipspåsar och godis. fifan vad bra!!
(ja en duschgrejs också, men bara för mamma tvinga mä)


vad ska ni göra ikväll hörrni? Det är så dött här...vet att det är mitt fel. allt mitt fel
berätta för mig, och är det någon som ska ut i karlstad idag? kanske ses ute i dimman?
PUSS
Publicerat: 2011-03-26 @ 17:57:47


2 kommentarer
Postat av: Emma

Men åh! Älskar hårbandet, fast jag skulle inte vara lika snygg som dig i det... :/ Plånboken har jag med ;) kram!

2011-03-26 - 18:27:19 | URL: http://emmsz.bloggplatsen.se/
Postat av: elin

vi såg i dimman ;)!

2011-03-28 - 21:12:58 | URL: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0