Lovely torsdag

Jag blir så himla glad utav soliga dagar som börjar komma nu, helt plötsligt är allt möjligt igen. Idag har vi fått lite skolarbete gjort, jag har äntligen hämtat ut mitt paket från e.l.f också, Satans små saker men jag återkommer om resultatet. Nu väntar infokväll med The studio samt kontraktskrivande och efter det tror jag att jag beger mig mot Stocken för vänner och vin.  Förrsten, jag och Britta ska börja volontärarbeta tror jag, på ett ålderdomshem. just for fun. Vi ringde dem igår och de ringde tillbaka redan idag och vill träffa oss. Vi ska typ med tanterna någongång i veckan osv. Förhoppningsvis får jag ta med Bella, which the oldies kommer älska tror jag.

Förresten, vet ni vad jag kom på idag eller?
Att om man målar naglarna varannn nagel så klibbar det ju inte, det är första gången i världshistorien som jag inte fått något kladd på de andra fingrarna. haha fyfan så genialiskt. Eller är det inget nytt?


Publicerat: 2011-03-31 @ 17:06:26


1 kommentarer
Postat av: Moa

Hej :) tänkte höra har du fått sminket du beställde ? De som kostade typ 15 kr st, tänkte beställa men vill veta om de är aldeles för dåliga saker för att ens beställa , :))

2011-04-01 - 07:02:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0