långpromenad i uppis




finbellan.
Men någonting jag blir så fruktansvärt störd utav, och som händer nästan varje dag,
är människor som uppenbarligen inte verkar ha varken social förmåga eller någon ynka hjärncell kvar.
Nu ska jag lista de absolut vanligaste kommenterarerna jag får höra när jag är ute med bella.
(och majoriteten av dessa sägs såklart en halv meter efter att jag gått förbi, som om jag inte hör)

1. fryser inte den där?
2. oj, mina katter är större
3. har man börjat ha råttor i koppel nu också?

seriöst?
kan människor sluta vara så efterblivna?
tror alla att de är de första att säga att en liten hund är detsamma som en råtta?
funderar på att börja kontra med att till alla fula föräldrar som säger till sina barn att "det är ju en råtta i koppel"
att de istället för att fokusera på huruvida stor min hund är och inte, sluta producera så fula och oförskämda barn.
mm det ska jag nog göra, berätta för dem att en chihuahua uppenbarligen har mer social förmåga än både deras barn och dem ihop tillsammans.
Sen finns det ju alldeles självklart en majoritet av människor som jag iallafall träffat, som tycker att små hundar (chihuahuor) är hur söta som helst och fina och blablablablalba. men seriöst, tänk efter lite.

nu är det bra med bitterierna :)
hahaha, var tvungen att få ur mig det.
puss från elz n belz
Publicerat: 2011-03-06 @ 17:28:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0