i like pink lips and i cannot lie

Jag har ju letat efter ett ljusrosa/nude läppstift i evigheter och har köpt typ 3 st utan att jag egentligen fått den färg jag velat ha. Men i fredags köpt jag ju en ögonskuggepalett på H&M för typ..69:-? Den har hur fina färger som helst och helt plötsligt slog jag näven i bordet och sa att det räcker nu, nu är det jag som bestämmer.
Sagt och gjort så tog jag den mest rosa ögonskuggan på fingre, kleta på lite lipsyl och helt plötsligt satt det där. Som ett smäck. Håller ni inte med, det blev ju ett fabulöst resultat. om jag får säga det själv.



(leverfläcken är ett ditmålat spektakel som jag älskar att ha. varför föddes jag med typ 2 ynka födelsemärken, under armhålan dessutom?)
Så var glada ni som har lyckan att födas me'rom!
Publicerat: 2011-03-10 @ 18:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0