filmtajm

åh ibland är det så skönt att bara vara ensam hemma och ba inte göra någonting som helst.
Har precis orkat för en gångsskull göra riktig mat, som resulterade i en tomtsoppa med linser och pasta. (alltid bra med dubbelt kolhydratinnehåll) Kollar även på filmen "för kärleken" men recensionerna kan ju vara av konstigaste slag. Aftonbladet har typ gett 4/5 medans någon annan bara gett 1/5 och några gett 3/5. hm..

Är taggad på att springa bort till ica och köpa godis men det gjorde jag ju igårkväll och jag har ju någon psykologisk störning så att jag har sjukt svårt att gå in i samma butik två dagar irad. I SYNNERHET ica, och dessutom när man två dar irad fyller korgen med godis chips och cola. och det bara lyser igenom att allt är bara till mig. haha

Såhär såg jag ut när jag vaknade imorse <3
inte.
Publicerat: 2011-03-05 @ 17:53:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0