everyday is like sunday

Hej på er.
Jag och S har brottats och haft kuddkrig hela morgonen(?) Det slutar alltid med att jag skriker och blir arg. Jag vet inte det bara är jag, men han är ju tusen gånger starkare och han fattar tydligen inte orden "nej" och "sluta"?!?!?! Då gör jag samma sak och då blir han sur? är alla killar så eller? konstiga. Hahaha! Nu har jag iallfall fått handsvett för att lägenheten har all sol rakt in i sängen och då blir jag SÅ varm så då slänger jag en svettig hand på honom och så tjuter han av avsky. Hur bra? Nu ska jag snart försöka övertala honom att gå till ica sen ska vi se filmer hela dagen. Mysimys. Jag slänger nog om jag hinner upp bilder från igår sedan också. Många väldigt...speciella bilder såg jag imorse. haha.


Publicerat: 2011-03-20 @ 13:36:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0