california kingdom bed

Godmorgon på er!
Nu börjar jag bli mer och mer utvilad från den sjukt hetsiga veckan som varit. Igår var jag mor och syster ute för middag samt bio. Vi såg självklart "hur många lingon finns det i världen". Hur fin var den inte då? Synd bara att det var massa småbarn som liksom skrattade ÅT skådespelarna istället för med dem. Men det var som jag sa, det är väl svårt att göra sådan film utan att alla förstår. Vad vet jag? Vad jag vet är att den värmde hjärtat med både genomrak lycka men den var också så himla sorglig. Min syster satt hulkande bredvid mig och grät ikapp med tanterna bredvid. Jag själv har alltid haft svårt att gråta på bio, men är ingen hemma och något sorgligt händer i oth eller g.a så sprutar tårarna åt alla håll och kanter.

Nåja, denna dag är även den fylld med roliga saker. Ska snart bege mig till Ikea med mamma och Sara för lite halvshopping och sedan ska sara och jag leta efter roliga smyckestillverkningsbutiker i Karlstad och mot kvällen försvinner jag till Klara och träffar fina vännerna som jag saknat sönder mig efter. Kommer bli en lyckad dag tror ja med andra ord.

Förresten, jag städade Saras rum igår och fick massa fina kläder och smycken hon inte vill ha och har hittat ett par underbara armringar som jag måste visa. Hm synd att inte kameran är med. Men anyways, ska ta kort på't när jag kommer hem.



saknar min lilla bebis som är hemma med husse!
Publicerat: 2011-03-26 @ 10:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0