blogg.se alltså

Hej.
blogg.se har varit fucked up hela dagen.
Idag var jobbintervjun och jag tror att den gick finemang.
Det fina med det hela var att vi gick och fikade i väntan på våra intervjutider.
Nästan så man blir ledsen om inte alla kommer med i crewet. haha

idag kom syster hit och men vi var för trötta för att ta stan idag så det blir nog det enda morgondagen innehåller.
förutom sleten föreläsning då. MEN, om vädret är detsamma imorgon som det var idag så är en föreläsning i två timmar ingenting, för det är ju galet hur man kan känna sig som en ny människa när solen äntligen pallar med att titta fram. hoppashoppashoppas att det kommer imörn också.


Btw, var det bara jag som tyckte att elin klings kollektion var sjukt ovärd?
Inga kläder var nice och det enda jag faktiskt skulle tänka mig var halsringen men den såg ut som trä långt ifrån. Haha.

Jävligt ovärt inlägg med andra ord.
köss o pöss
Publicerat: 2011-03-02 @ 18:56:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0