sundbyberg, lugna ner dig nu

Hallå.
Den här dagen har gått galet snabbt, jag trodde klockan var 18.00 nu men nej den är 21.43.
Jag har faktiskt (tro det eller ej) pluggat HELA dagen, har suttit och översatt engelska texter för på det sättet har jag dels ett konkret dokument på svenska sedan och dels för att jag lär mig mycket bättre. Synd att det ska ta så himla lång tid bara. Hursomhelst så börjar tentan arta sig en aning iallafall, och en framgång är alltid en framgång, right?

Förresten är det lite deppiga tider, såg idag att jag hade MINUS -73 kr idag.
Jag visste inte ens att man kunde gå minus på nordea, men tydligen :( har aldrig haft minus på kontot förut haha. Det är nog för att jag har köpt sisådär 5miljoner grejer denna månad. Därför är det så bra att jag och britta ska göra en gemensam budget. Vi har iallafall insett att majoriteten av pengarna går till..MAT OCH ALKOHOL. hur kul känns det? Fan jag blir deprimerad av ett sådant resultat. Från och med nu ska majoriteten av pengarna gå till.. kläder, smyckestillverkning och...godis till Bella? :) det låter bra.

Vi säger så.
puss
Publicerat: 2011-02-22 @ 21:51:36


1 kommentarer
Postat av: Camilla

var med i dagens blogg och få ta del av mina besökare! :) <3

http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-5.html

2011-02-22 - 22:04:20 | URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0