hit me hard

idag när jag gick hem så lyssnade jag på hit me med sounds.
gick och typ lufttrummade för mig själv och låtsades vara maja.
kom och tänka på mina gamla kp jag läste igår, där det stod
att sounds spelade på typ storsjöyran 2001 (som tidingen är från)
och sedan att faaaan jag vill också se sounds, fan wanna see the stars hit me hit me
typ. och sedan, sätter jag mig, framför min dator. ingenting har hänt på siesta,
MEN
IDAG SLÄPPER VI THE SOUNDS PÅ ARVIKA.
ibland tror jag, att jag ÄR the headmaster of the world.
jag kan kontrollera den likt sims. HELA VÄRLDEN ÄR ETT SIMSSPEL.

SÅ ELLEN OCH THE SOUNDS BLIR KÄRLEK I SKOGEN.
Publicerat: 2009-03-03 @ 18:34:57


3 kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer ju till peace också..

2009-03-03 - 19:48:15 |
Postat av: ellen

kommer din mamma till peace? :)

nej men jaha? haha de kommer fortfarande till arvika, vilket är det jag har biljett till!

2009-03-03 - 19:56:09 |
Postat av: Joanna

hahah åh the sounds, längesen<3

2009-03-03 - 20:07:14 | URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0