cornelia in my hart

fan idag har varit en najs dag.
äntligen, på flera år känns det som, med tanke på att enskilda sucks.
(wow cool jag är, jag har ju gått där så himla länge också!)
joakim har fått någon sjukdom, lite som touretts fast lite mer åt de mongolidiska hållet.
han pratar sext 365 24/7 finns inget stopp. och idag så bände de ner cornelia i upphitttat
lådan. fan jag skrattade. jätte mycket skrattade jag. sedan kom svenska-fredrik förbi och frågade
om allt stod rätt till:

- ja här finns ingenting. svarade jocke
- AAAAAAAAAAAAH HJÄLP. skrek någon ur lådan då
 och sedan öppnade de lådan och där låg cornelia som sagt.
- jaha, var det bara cornelia, då kan ni stänga igen. sa fredrik och gick

(sedan tog jag nakenbilder på cornelia i bastun, hallelujah)
Publicerat: 2009-01-20 @ 15:54:42


1 kommentarer
Postat av: cornelia

hahahahaha

älskar dig <3

jag tog förresten inte bort bilderna. men de ligger på den gamla datorn nu. och den ska ner i källarn snart :D

det blir en överaskning för mig sen när jag upptäcker dom på nytt haha.

2009-01-20 - 18:57:13 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0