take me out, tonight

fyfan vad jag är bra.
vaknade och insåg att det är fem veckor kvar tills sista.
och jag har gått upp två kg. så nu måste jag gå ner 6 kg på 5 veckor.
det började inte bra, drack cola till frukost. sen slog jag fan till mig själv.
"NU SKÄRPER DU DIG" skrek jag åt mig själv.

så tog jag på springskorna och sprang runt hela margeretelund.
sen tog jag cykeln och skulle köpa låg-kalorisoppa på ica.
nej då fanns det inte där, begav mig då till willys.
sedan cyklade jag fort utav bara helvete hem.
nu är jag äcklig och svettig. ska duscha sen äta något äckligt med lite kaloz.

POUSS
Publicerat: 2009-04-26 @ 15:41:17


1 kommentarer
Postat av: cornelia

men duktig!

och jag sitter här och vältrar mig i mitt eget svett och känner att jag ska spy hela tiden. hälsosamt!

2009-04-26 - 16:58:09 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0