godkväll

eller godmorgon för min del.
jag vaknade för 36 minuter sedan.
trodde det var morgon, inte skönt.
men här kommer något som gör mig
så sjuuuukt glad  varje gång jag tittar på det:


Håkans låtlista

1. Tro och tvivel

2. Magiskt men tragiskt

3. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

4. Precis som Romeo

5. Minnen av aprilhimlen

6. Klubbland

7. För en lång lång tid

8. Gårdakvarnar och skit

9. Långa vägar

10. Känn ingen sorg för mig Göteborg

11. En vän med en bil

12. Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Extranummer

13. Rockenroll blå ögon - igen

14. Kom igen Lena!

15. En midsommarnatts dröm

16. Vi två, 17 år


MMMM DÖR PÅ ATT HAN KOMMER SPELA APRILHIMLEN,
ALLTSÅ NI FÖRSTÅR INTE, SKA DÖ DÄR, VERKLIGEN!

Publicerat: 2008-09-28 @ 21:03:51


1 kommentarer
Postat av: Blondinbello

Wtf :( dissar han Ramlar? :O

2008-09-28 - 22:00:54 | URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0