sunday

idag har jag haft en trevlig dag med cornelia på jobbet.
det gick fint tycker jag nog. både jag, cornelia och julia
vann en biobiljett. så bio snart?

som ni ser kan ni följa mig i mobilen nu.
det kommer bli så gossipgirl <3
lovar att jag ska visa massa hemligheter osv.
och det kostar ingening. så nu tycker jag verkligen
att ni ska följa mig. vad ska ni annars göra?

igår kollade vi som sagt på star wars.
då kom jag på något.
- duu, jag kom på att starwars på svenska bli stjärnornas krig,
och jag har hört talas om någon sån film med, är det samma?

ni vill inte ens veta vad han svarade på det..
måste sluta säga så dumma saker.

vill ha saft.
på tal om saft, fick saftigaste smset från gossipgirl förut.
så följ fan inte blondinbella eller kissie nu, föj mig :$
Publicerat: 2008-11-23 @ 22:26:05


2 kommentarer
Postat av: cornelia

hahahahaha älskar dig <3 stjärnornas krig och starwars haha <3

2008-11-24 - 07:23:10 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha jag fick ditt gossip girl sms! alskar det! who knew?!

2008-11-24 - 16:11:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0