nu sigge - håkan hellström

hårda tider, är över för tillfället
ska inte se de hur taskigt pappa mått det här året
solen stiger ser du, jag ska förklara det när du blir äldre
att det slått mig på sistonde, kommer sakna allt det här nångång
och att din väg är lång, och jag kommer sakta ner dig så småningom
alla hjältar sänker huvudet någon gång..
stormigt väder, är över för tillfället
nu sigge, syns hela södra bohuslän
där långt åt andra hållet, syns taket på ett fängelse
och här är vi, och du ler ett riktigt leende
just som ett flygplan passerar över våra huvuden
det är inte mycket jag vill men det är nu, sigge
nu
sigge

Publicerat: 2008-11-02 @ 22:49:37


1 kommentarer
Postat av: Sofi

Har du den låten? Vore superdupersnällt om du ville skicka den till mig min MSN:[email protected]

2008-11-30 - 14:58:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0