dröm 12:3

hade en sjukt obehaglig dröm när jag vaknade.
den utspelade sig i skola och alla hatade mig.
juste, först var vi hemma hos viktor välimäki,
fast jag  inte hens har varit där men jag målade upp
något hus, så gick jag in med skor och då skrek viktors
mamma (som jag heller inte träffat) att "JA GÅ GÄRNA IN
MED SKOR DU, GÖR DET FÖR HELVETE" typ så. läskigt
hursomhelst, sen var alla i skolan och så kom yasmine fram till
mig och kallade mgi typ, jävla hora elelr något, haha.
och så började hon sparka på mig och jag höll på att dö.
och så skulle jag skrika på julia så hon kunde rädda mig
men det enda jag kunde skrika var "YAAAAAAAASMINE"
haha frustrerande ellerhur. men sen så lyckades jag typ
skrika julia och då ser man henne springa från ljushallen till
entren och alla sa typ "woow kolla vad hon springer fort"
SÅ JÄVLA TÖNTIGT :D och sen minns jag inte vad som hände,
tror jag vaknade och grät lite. ska aldrig vara elak

Publicerat: 2008-11-13 @ 11:00:26


5 kommentarer
Postat av: Cornelia

aw soet dröm

2008-11-13 - 14:29:08 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: julian

men haha, löperskan själv liksom..

2008-11-13 - 22:42:49 |
Postat av: Sthlms Linnea

men det är ju lite av din charm att vara elak ;)

2008-11-13 - 23:24:00 | URL: http://slaughter.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha fick heta sthlms linnea efter att jag kommenterade gbg giias blogg :)

2008-11-13 - 23:24:27 | URL: http://slaughter.blogg.se/
Postat av: Viktor

Öh? Haha ok! Feint! ^^

2009-06-18 - 13:31:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0