1 minut senare..

hej igen ellenlovers.
känner mig som en riktig seriös bloggare
nu orkar säkert ingen av er läsa men det här
det HÄR är viktiga saker.

www.agneslindblom.blogspot.com
det är min vän, den omtalade
måste länka henne för att hennes
blogg är kanske den roligaste efter calle shulmans
och hade ni träffat edvin (hennes systersbarn med klänning)
han har gett mig idiotblicken också
men det är det värt, klicka in på henne nu.

och BARA för att det är måndag idag
så tänkte jag för en dag överlämna titelns som
"ps, jag är bäst" till agnes.
men bara för en dag
helvete vad jag är snäll


Publicerat: 2008-11-03 @ 18:03:39


1 kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahah jag är lena <3

2008-11-03 - 23:42:09 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0