23 december

för er som inte visste så är det julafton imorgon.
och vad är jag? CPSJUK. var hos doktorn idag och tog...
BLODPROV, har fobi för allt med nålar så jag grät lite.
min mamma är så otroligt ostöttande och säger "fan vad du är larvig"
ÄR DET MAN VILL HÖRA NÄR MAN HÅLLER PÅ ATT DÖ?

hursom helst har en äcklig svullnad på vänsterhalsgrej.

ni vill inte veta vilken färg den er, menar det.


jaja, våran julgran är iallafall den finaste vi hade på ca 8år.

har bara hunnit skaka lite på fem paket. om sara får mer paket

än mig, så tänker jag säga att hon fan får dela med sig.

hm och 76% av alla julklappar är väl ändå till småkusinerna.

måste småbarn förstöra varenda sak? :(((((
hoppas de får fula saker och jag får fina.

IMORGON FYLLER CORNELIA 17 OCKSÅ.
wie, det kommer nog bli en fin dag för dej.

Publicerat: 2008-12-23 @ 20:59:15


2 kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag lider med dig. Jag har vaccinerats idag. Efter sprutan sa den dumma kossan till läkare att det var den som gjorde ondast.. Jag var beredd att hålla med. Bara så du vet så gjorde det något så extremt ont. (hoppas hon får fula paket.) (hoppas du får fina paket)(Hoppas jag får fina paket) (Hoppas att Cornelia får många paket.. och helst fina också.) (jag är trött) hej.

2008-12-24 - 00:22:14 | URL: http://radiohymn.blogg.se/
Postat av: cornelia

du är min fina dag

2008-12-24 - 21:11:50 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0