the moment when i met you

Hallå!
Idag har jag haft en fantastisk morgon, ni vet när man helt plötsligt en dag vaknar upp utvilad och jävligt pepp på livet. Började med en långpromenad med Bella runt 9.00 och cyklade sedan över fetaste terrängen för att möta upp jossan och gå på en JÄVLIGT bra föreläsning. Fan vad jag glad och pepp jag är inför denna kurs. Det är lite mer praktiska saker vi pratar om nu och jag tycker det är lite skönt med variation. Plus att vi har en kick-asslärare nu. Shit, hörde ni om hon som blev pluggis eller?! Anyway, så nu har jag checkat vänsterpartiets facebooksidor och lite interaktion bland användare och producenter osvosv. Snart ska jag möta upp Britta och sedan ska vi äntligen bege oss till mary-lous lyxvåning och pussa och krama på henne. Hon har ju varit borta hela sommaren i princip så det ska bli kul att inviga sammankomsten med en stockenkväll. Och vet ni vad? Imorgon åker jag och Britta till karlstad. it's gonna be craaaaazy.

Publicerat: 2011-09-01 @ 14:06:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0