trööööött

åh!!
kan väl varit den mest slappa helgen på år. (men fyfan vad skönt)
i fredags gjorde jag..ingenting, igår gjorde jag..ingenting. hehe nejråå

Så i fredags var vi lite bakis (eftersom att vi dragit ner på alkohol och typ bara går ut på torsdagar numer)
Jag hade 3 timmars labb och sedan hängde jag lite med S. jäävligt slappt så att säga.
Igår började dagen med träning på friskis, sprang på löpbandet utan skor. WHY DID I DO THAT?
kan dvs. inte gå rakt idag för mina vader är helt ur funktion så att säga. Nåväl Åkte en ny sväng till ikea med Louise för ytterligare vikiga inköp jag inte hade. Hade liksom inte ens en kniv i köket. Så ååååh vad jag längtar till lördag när mamma och C kommer och lastar av grejer av importans typ.. en soffa. Vardagsrummet är helt tomt och bara ekar. Sjukt deppigt. Wellwell, idag ska jag jobba. Hoppas vaderna ger sig för nu ser jag ut som en 90årig gubbe..hur kul?

pöss
Publicerat: 2011-10-09 @ 09:57:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0