livet, när det är som sig bör

oh fifan!
Lördagen var lovely.
Märks att man börjat komma in i studentcirkeln på riktigt nu.
Vi har alltid riktigtriktigt kul när vi är ute nu för tiden. Jag har pluggat i Uppsala ett år nu och det märks en stor skillnad på att det är termin 3 nu. Jag har verkligen träffat mina vänner för livet här, och många andra helt sjukt sköna människor. Det kommer vara så tråkigt att lämna denna bubbla när dagen kommer.

Men man får väl bara försöka att ta vara på dagarna som de kommer och leva i nuet.
Anywayz, enough med det sentimentala. Lördagen då:

Vi hade en suuuuuperflashig förfest hos Camilla (miss cami) hehe.
Vin i martiniglas och lite spill här och där när vi runt 00 satte på oss klackarna och satte oss i taxin mot Stockens eftersläpp. Louise som varit på juristbal svirade om hemma och mötte upp oss! Det vart dans med champagne (too mucho) och sedan hem med skorna i handen. Ja uppsala, i freakin love you!

Nu väntar jag på att L kommer och hämtar mig, det blir först djuraffären med Bella och sedan Sushi för the kind of first time EVER!! puss på eeeeer






Publicerat: 2011-10-03 @ 17:52:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0