dags för ett par bokstävar att fylla med

åh.
så trött brud och bara lägga upp bilder med något djupt och tråkigt citat?!
anyways. Har haft en helvetesvecka och en ÄNNU VÄRRE är på väg. vart tog livet vägen?

lite update om livet:
Bor i floggish, yeey
DOCK i en superbra tvåa vore väl illa att klaga va?
Skolan dödar mig och att jobba på helger är nowadays numer enda alternativet = inget liv på helgen heller

MEN.. nu ska jag iallafall hämta ut mitt chinapaket, med suuuupermånga eyeshadows (mum don't hate on me, köpte dem för länge sen)

OCH idag ska Linda hämta hem dessa lovely ones till mig:



1. Lipstick - blush
2. Microshadow - meteor
3. Blush - must have
4. Blush - apricot sorbet

alla frå MUS
Publicerat: 2011-10-20 @ 16:13:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0