you really got to let me go

sitter och väljer ut bilder för framkallning just nu. En del ska jag skicka in och en del ska jag skriva ut idag. Har en helt sjukt bra projektidé till vita väggen hemma. Snart ni blir det tacos MMMMMUMS. sedan är min fina pappa så gullig och skjutsar mig ända till upplands v-by och då tar det bara exakt 27 minuter hem. hur skönt? Det verkar bli en fin utgång ikväll. Jag vill bara säga det, att jag har så himla fina vänner som jag fått sedan jag flyttat till Uppsala. Britta, som är den andra halvan såattsäga. Det är så konstigt det där, att man vet bara efter 3-4 månader som vi hängt ihop att vi alltid kommer vara vänner. Vi är så olika men ändå så galet lika på samma gång, hur nu det går ihop. Hon är en sådan vän som är genuint intresserad av att lyssna på mina eviga problem och vad det nu kan vara. Och hur många utav dem lingonen finns det i världen liksom? Sedan finns det mångamånga fler i min klass som jag verkligen tycker om och som är utav sådana varierade personligheter, åldrar och karaktärer, och det är underbart tycker jag. Så tack till er,
/ sentimentala 19åringen (obviously)

Haha här en bild sedan senaste utgången. Inga fel där inte....

Publicerat: 2011-03-19 @ 16:44:05


1 kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad sugen jag blev på tacos :D

2011-03-20 - 12:43:54 | URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0