Tisdag kväll

Hej på er!
Nu är jag bra trött.
Jag sitter med smyckestillbehör över hela bordet och filar på nya ideér. Har precis gjort klart mitt första. Galet simpelt men ja tycker att det är awesåme.
Det kommer bli sjukt bra tror jag. Varför ha något som alla andra har när man kan ta inspiration ifrån det och själv gå loss med egna idéer? fett bra tycker iallafall jag. Det tror jag Britta också gör innerst inne eftersom att hon kommer få va provarN. wellwell, imorgon är det en full dag. Min syster kommer, jobbintervju står på schemat och shoppning om jag känner min shopaholic till syster rätt.Köpte förresten ponchon of my life idag, äntligen. Som jag letat.

Nu ska jag återgå till det jag höll på med.
Kanske slänger upp en bild på öris om jag hinner.
Have a nice night. v





Publicerat: 2011-03-01 @ 22:42:29


1 kommentarer
Postat av: emma

Åh jag älskar verkligen dina bilder! hur får du den ljusa gula färgen? :)

2011-03-02 - 19:33:49 | URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0