The studiojobb

Hej finos.

Igår fick jag samtalet, äntligen. Jag började att spekulera i vad som normalt ses som "början av veckan" och ifall att tisdag var sista dagen som kunde räknas in eller om onsdag skulle kunna vara ett undantag. Som tur var behövde jag inte tänka så långt inpå det för igår ringde den fantastiska rekryteraren och berättade.. att jag får provjobba!!!

Jag är galetgalet nervös, jag ska jobba fyra dagar, två nästa vecka och två veckan efter det.
Tror det blir fantastiskt och jag ska verkligen göra mitt bästa och hoppas att jag får det.
Som jag har förstått det, så är provjobb mest för att båda parter ska känna av osv, och för att den som söker inte ska skriva på något och sedan tycka att allt känns helt fel? Lite nervös är jag dock inför att jobba med nikon. Jag är inte alltför positiv mot dem när jag alltid jobbat med canon, men det är förmodligen minst lika bra. Någon som har en nikon d300 eller liknande som kan visa grunden för hur och vart allt sitter? vore guld. Jag tror iallafall att det här är så himla rätt som det kan bli. Jag längtar redan efter provdagarna. Jag valde att jobba på stureplan för att det känns närmast och för att jag kan passa på att träffa vänner kanske? under dagarna. Tanken är ju att jag blir kvar i stockholm under de första dagarna. Så, mina fina sharks, Paulina eller Sebastian, ses?

Jag kommer att uppdatera om detta när det väl kommer osv.
Det ska hursomhelst bli fantastiskt roligt.



Publicerat: 2011-03-09 @ 10:08:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0