The falcony

Hej vänner.
förlåt för tråkig samt dålig update.
Dagen har varit panikartad rent utsagt.
Tentan skulle ju in 16.00 och jag hade så fett mycket grejer upp på datorn så 15.59 så hakade den upp sig totalt.
När den återigen var i bruk slog kockan 16.01 och det gick inte längre att ladda upp tentan.
Efter ett antal panikmejl till läraren löste sig detta tillslut och jag kunde andas ut. (rimmarN)

Nu är jag äntligen hemma efter en trevlig tentafest.
Imorgon ska jag och Britto äntligen införskaffa lite shopping.
Och Olle ska även haka efter visning. busy life med andra ord. (el?)

Hahah och förresten, fler fina grabbar i klassen nämnde att jag var så snygg i håret och
"har du färgat om på nytt?" klart man blir smickrad men den bittra sanningen är ju att jag har inte det och det enda jag gjort är att jag idag var att duscha.. hint? :(

jaja, godnatt på er och sov gott! v
Publicerat: 2011-03-01 @ 02:22:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0