söndagkväll

Är ledsen över att det sista solsidan just gått av stapeln. Vad ska man nu se fram emot på helgerna?
Är så jäkla seg och opepp på plugg men ska göra det sista jag orkar nu och sedan blir det en full plugg-dag imorgon. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter att inte plugga längre..

Wellwell, idag fick jag för mig att "pierca" nageln som vi höll på med i femman.
Det blev jäkligt snyggt och det är nog någoting jag ska göra igen när naglarna pallar och jag hittat mindre ringar att ha. För det blev liiiite stort. Haha!



Godnatt på er v
Publicerat: 2011-03-13 @ 22:10:09


1 kommentarer
Postat av: Emma

Fint :D

2011-03-14 - 07:47:13 | URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0