Sara börjar blogga

Nu har jag äntligen fått min syster att starta en blogg. Jag kollade igenom hennes kamera och hon tar på riktigt dagens outfit typ varje dag, - utan att göra något med dem?

Men nu har hon startat en blogg med inriktining på mode och jag tror den kommer bli awesome. Det är ju lite pinsamt kanske att min syster på 16 är inspirationskällan för mig men det är tydligen det nya det med, ellerhur ylvz?

hon har knappt kommit igång men här kan ni läsa den.
Publicerat: 2011-03-26 @ 18:06:06


2 kommentarer
Postat av: ylvis

kan vara det bästa! sen att man inte behöver köpa egna kläder äger ju också

2011-03-26 - 18:56:41 |
Postat av: Elz

Totally indeed!!

2011-03-26 - 22:29:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0