lunchdejt på hugos

Kom precis hem från en kombinerad lunch/fotodejt med min pojkvän.
Han behövde nya cv-bilder eftersom att han blivit uppringd osv av något jobb som vill ha honom,
wellwell, vi provade hugos idag, som ligger precis i parken där vi bor och det var väldigt speciellt, men också väldigt billigt. Jag fick någon random blandtallrik med alltmöjligt, grillad halloumi till potatissallad till vanlig sallad till tomatsoppa. Gott var det iallafall. nu måste jag börja skriva på vårt nya pm som vi ska ha möte om på torsdag. dags att börja bläddra i kenzaarkivet, he he he.





Vad tycker ni förresten om min nya earcuff jag gjort? (som syns på mittenbilden?)
det är en awesome pistol längst ner men den syns inte så bra. Jag gillar iallafall. v
Publicerat: 2011-03-08 @ 14:50:48


1 kommentarer
Postat av: andrea

sv: tack så hemskt mycket snygging :D

2011-03-08 - 17:29:30 | URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0