högerhand fram

Provade just att äta yoghurt med höger hand. (är vänsterhänt)
Det gick inte bra. Så från och med idag ska jag börja göra allt med högrer så jag kan göra båda två. Hur coolt är inte det? Jag har det redan i mig, jag studsar med höger och skjuter med vänster i handbollen. Jag kan också klippa med båda händerna lika bra och jag är faktiskt relativt bra på att skriva med höger. så hur svårt kan det vara att äta yoghurt? Ja, värt inlägg som ni ser. Nu väntar en jobbig dagmed föreläsningar.

pusshejs


Publicerat: 2011-03-30 @ 07:58:47


1 kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad go du är :D hur kom du fram till att lära dig allt med båda händerna? :D

2011-03-30 - 10:58:39 | URL: http://fatsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0