gårdagens


såhär såg jag ut i går.
med byxor från bikbok och tröjor från monki.
huvudsmycket har jag precis gjort klart, själv och har tänkt börja använda det till snebena.

Idag har jag inte klätt på mig än, stefan kom precis hem från en tenta och är på underbart humör så det måste vi ju fira in i samband med det ironiska att det är både kvinnodagen och fettisdagen. he he he
Sedan ska stefan iväg på fezt och leka gubbe och jag blir kvar hemma med plugg. how awesome.

ÅH. stefan tog just på mina fötter under täcket FAST att jag varnade honom.
och dem var alldeles blöta och stefan fick sig en äckelchock. hehehe victory is mine.
Publicerat: 2011-03-08 @ 11:02:09


3 kommentarer
Postat av: ylva

vad snygg du är ellen!

2011-03-08 - 19:24:10 |
Postat av: ellen

tack finoylvo

2011-03-08 - 20:39:40 | URL: http://flies.blogg.se/
Postat av: emma

Men du är ju så fin! Hela hela hela du :) Och förresten ser outfiten riktigt bekväm ut, samtidigt som den är råsnygg - precis som det ska vara!

2011-03-08 - 22:16:07 | URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0