Du är snart där

Publicerat: 2011-03-14 @ 21:37:54


2 kommentarer
Postat av: Bea.

hej där!

det var tusen år sedan vi snackade. men jag läser din blogg i alla fall. :] du är grymt duktig på att plåta och du lyssnar ju på så bra musik! gaah. (jag minns när vi började snacka på msn btw. du sa att du var tjock, jag sa att du var snygg. jag sa att jag var tjock, du sa att jag var snygg) fina tider.. :]

2011-03-15 - 23:13:50 |
Postat av: Ellen

Åh, hej fina!

hur ska jag kunna glömma sådana tonårssorger som vi delade? :) är allt bra med dig? kanske har du en blogg? det värmer i hjärtat att du gillar mina bilder. made my day <3

2011-03-15 - 23:20:52 | URL: http://flies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0