big brother - fucka mig och gurkan

REDAN hemma.
nästan så att vi vände på halva vägen och gick till Ica istället.
Köpte chips och gurka med dipp till och sitter nu och ångrar oss inte en enda sekund!

Men hörrni,
Big brother?
är det många av er som tittar på det? Jag har ALDRIG tittat på det, och förstår fortfarande inte vad det går ut på. Den enda erfarenheten jag har av big brother är när en tjej i pararellklassen på lågstadiets mamma vann big brother. Typ angelica freij. Då ville vi ha idolkort men jag var ju bara en sucker for celebrities så jag visste ju egentligen inte vem hon var, haha. Hursomhelst, Britta övertalade mig nu att vi skulle se dagens (nu skriker britta att hon inte vill göra det offentligt att hon tittar och kontrar med att ylva också kollar) Men hursomhelst, såg precis en brud som gjorde situps och skriker "fucka mig" jag menar, jag förstår inte? Efter tio minuter känner jag redan hur intelligensnivån i hjärnan sakta börjar avta. VAD ÄR DET SVERIGES BEFOLKNING FRIVILLIGT TITTAR PÅ? åh.. och vem fan är gurkan förresten? Nä, det här är väl ingenting att se?

Ni ser ju själva.
smaken är som baken





Publicerat: 2011-03-10 @ 22:20:46


1 kommentarer
Postat av: f

det där om gurkan gjorde mig sjukt besviken!!! gurkan är the number one man, hallå?

och hur kan du ha missat big brother? det är kung för det ända man gör är att klaga på dom inne i huset och jag LEVER för att klaga ;) ask B!

Men skönt att brittis övertalat dig att se ett avsnitt, så kan du fortsätta kolla på det sen och kommentera det med mig och britta ;)

Puss!

2011-03-10 - 22:28:09 | URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0