ask her if she wants to stay for a while



jag har ju since fourteen velat tatuera mig (som alla andra fjortonåringar).
Efter ett tag så tänkte jag inte så mycket på det där, mamma hotade ju med arvslöshet...hehe
Men nu har jag sett en del "vita tatueringar", har ni sett sådana? Jag är så himla sugen på att göra svalor eller små fågelsiluetter. Men alla jiddrar alltid om att "de ska betyda något" men för mig.. jag vill bara ha swallows helt enkelt. Eller ett aslame hjärta i vit tatuering. Vad tycker ni om tatueringar? Svart/vit/ställe/storlek? hjälp mig nu!
Publicerat: 2011-03-15 @ 19:32:11


4 kommentarer
Postat av: Emma

jag gillar inte vita, för det ser ut som man "skurit" sig.. :P Jag gillar text i svart eller annat i fäääärg, åh så fint det är med färg :D



Och det där med att en tatuering ska betyda någonting - neeeeej, så lame! jag har Emma i nacken, ja för att jag heter det vafan! :D Och jag har planerat en som jag vill ha över hela överarmen, och det är bara för att den är fett snygg och sööööt!

2011-03-15 - 19:47:54 | URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Elin

Vita tateringar är skitcoola om man gör dom rätt! Själv gjorde jag siluett-svalor igår, hur nöjd som helst :)

2011-03-15 - 20:15:50 |
Postat av: Ellen

åh vad häftigt. har du bild så man kan se?

2011-03-15 - 21:27:33 | URL: http://flies.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är ju obviously för tatueringar. De vita är det dock få tatueringsstudior som gör dock. Var på g att göra en inför bröllopet men min tatuerare sa nej eftersom det ofta blir rosa och rött runt det vita, som aldrig går bort. Vet inte varför det blir så men jag har hört det av flera... Bara en tanke

2011-03-15 - 21:34:36 | URL: http://thesoundofsirens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0