Åh paris, paris

Gud vad jag längtar efter paris!
Jag och S var där i juni förra året och i år åker vi i juli igen v. Jag ska på förhand leta upp alla vackra second handbutiker inne i paris så jag bara kan gå raka vägen. Vi ska även på bröllop och åh vad jag ska fotografera. Bröllop i paris, men ni hör ju själva? Det enda "lilla" problemet just nu är vart Bella ska vara eller om hon ska följa med. Helst ser vi att hon stannar i Sverige men vi får se hur det löser sig med hundvakt, det brukar ju inte vara så få som inte vill passa henne direkt, haha!

Här är de mysigaste bilderna sen sist.
(jag åt aldrig upp snigeln förresten, jag vågade inte ens sticka gaffeln i den)









Har någon av er varit i paris second hand?
vill ha massamassa tips isånnafall!
Publicerat: 2011-03-15 @ 23:28:11


3 kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tycker det bara är löjligt att en tatuering "måste" betyda någonting! Det är ju snyggt :) Terece har ju ett håkan-citat, där jag har min, under nacken typ.. Jättefint, hon tog "Man måste dö några gånger innan man kan leva" fast på latin (tror jag det var).



Jag har bara mitt namn än så länge :) skulle vilja göra kina-tecken för familj någonstans, det har min bror! Och sen skulle jag också vilja ha någon håkan-rad, eller ett litet hjärta någonstans.. Och sen har jag ju planer på en stor, den jag berättade om :P färgglad som tusan, det enda jag är orolig över med den är att den blir fetingdyr, stor och frågan är om jag kommer gilla den lika mycket om 10 år...

2011-03-15 - 23:48:42 | URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Dom finns på Dinsko, skopunkten, have2have.se och säkert fler ställen :)

2011-03-16 - 09:30:48 | URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: emilia

svar; tack!

vilket härligt ljus du har på dina bilder! (:

2011-03-16 - 18:29:09 | URL: http://eewmiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0