You know you make me wanna shout

God eftermiddag kära vänner,
efter ett brutalt uppvaknande imorse kl 7 för att vara ambitiös trots en (dock tidig) hemgång igår ta mig till skolan för föreläsning 8-10 imorse trotsade jag snöovädret och stressade till ica för att få i mig en frukost då vi inte hade något gott hemma. När jag kommer dit står det två andra personer där.. DET ÄR INSTÄLLT. -såklart.
Det är ju min vanliga tur! Menmen.. det är fredag och det finns ingen tid att vara bitter över sådana saker när jag har en så fullspäckad kväll framför mig. Nu sitter jag med hårfärg i håret, goldenbrown som jag tror går LITE i det röda skimret. Snart kommer Louise och Britta hit och runt 3 bör vi infinna oss på smålands nation för champagne och snittar. Efter det blir det en förmellanfest hos Michelle och avslutas på ÖG. fullt upp med andra ord. Någon annan som ska hitta på något kul en solig men kall fredag som denna?
Publicerat: 2011-02-11 @ 13:44:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0