WANTIES




som alla andra(?) har jag ett bra tag nu velat ha jeffery campbells Litas.
Tråkigt nog är de för dyra för ett spontanköp, litaskorna ligger på ca 1500:-
MEN, sen hittade jag dessa sandalvarianter också från jeffrey campbell som skulle vara så himla snygga i sommar. De ligger fortfarande på samma pris men jag har ju såna vår-cravings att jag fått för mig att vintern alldeles alldeles snart är slut. Visst är dem de ultimata utgångs/shopping/-skorna i vår/sommar?

Även ringarna och framförallt dubbelringarna håller i sig till säsongen och även om jag själv möjligen överanvänt och överkonsumerat ringar så är det fortfarande sjukt snyggt. Jag har också börjat övergå från guld till silver utan att egentligen reflekterat över det, kanske det har med bytet av hårfärg att göra? silver passar bäst på brunetter.

Hursomhelst, både skorna och ringarna (plus massa mer fabulösa accessoarer) finns på urbanoutfitters.com
Publicerat: 2011-02-21 @ 15:00:00


1 kommentarer
Postat av: ELIN

åh så fint!!

2011-02-21 - 17:01:17 | URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0