Wanties S/S 11



Dessa är några av de saker jag vill ha till våren och definitivt sommaren;

1. armband från jfr
2. turban/hårbandsturban topshop/beyond retro
3. Somriga färger från O.P.I
4. tiffany&co - örhängen (skall inköpas i zurich eller paris i sommar <3)
5. temporary tattoos från chanel, billigare alternativ finns på stylebytyra.se
6. earcuff från jfr
7. shoes Gabela från nelly.com
8. nagellack chanel, standard färg som alltid fungerar
9. Alexa bag från mulberry
10. transparent skjorta från vila
11. s/s collection nagellack chanel

I sommar är det ju mycket vitt som gäller och jag är lite kluven. Jag älskar vitt i form av toppar, klänningar och naglar men JEANS? vita jeans är det värsta jag vet. Det är verkligen inte fint. Eller?
Publicerat: 2011-02-09 @ 22:40:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0