the plånkan is at home

alltså.
sjuk gårdag.
sådana dagar som förhoppningsvis inte händer allt för ofta.
Nejmen, vi hade en jäkligt najs lugn kväll tills vi kände att vi MÅSTE dansa.
Sista timmen in på stocken och skaka rumpa och senare in till.. ja en halvtaskig efterferre.

Kom hem halv åtta och sov till halvtio när det var dags att stiga upp till en obbli-föreläsning. woho
nej. inte så kul. inte kul att va fett exkluderad heller, men man måste våga släppa 14årsfeelingsen.
Nu har brittN åkt till lande och ylvN till skåne. Kvar är jag och mina plötsliga utslag på skinkorna, WHAT?
kan det varit pizzan? jag vet inte. jag vet bara att det svider.

Lite lättare kändes det nu när jag fick ett littet mess av eriki som välkomnade till filmkväll ikväll.
MUMS. det låter mysigt.
Publicerat: 2011-02-18 @ 14:33:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0