ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända


Model, Olle.D
Photograpy; Me

ska bli askul att se hur olles blogg artar sig och framförallt hur designen kommer se ut med bilderna jag tog idag. Som jag förstod det hela så är det en antlitad webdesigner för bloggplattformen som han ska börja blogga på som fixar allt det där åt honom!

Kom förövrigt precis hem från snerikes efter en väldigt spontan men supertrevlig kväll med Britta, Johan och Sophie.

Nu måste jag nog sova så jag orkar upp imorgon och...hitta HYLSOR.
fina vännen anton sa att han hade några att skänka så jag ska försöka träffa honom imorgon, sen jäklar blir det smyckestillverkning för hela slanten!

Publicerat: 2011-02-09 @ 01:54:30


1 kommentarer
Postat av: Siolia

Bara dina rubriker är ju ett underbart inlägg.

2011-02-09 - 09:06:54 | URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0