Seminarium 12.00

idag har vi äntligen sista seminariet på delkurs 1B. Den handlarom Giddens och identitet för vår del, känner mig inte helt 100 på allt men det brukar ju lösa sig iallafall. Sedan efter det får vi se om jag ska möta upp Olle för snabbfotografering inför hans kommande blogg som han blivit erbjuden att blogga på. (KUL) hoppas han har tänkt ut en idé om headern så ska vi säkert kunna hitta ett resultat. Ikväll blir det utgång med Britta - vart, vet inte men jag antar att det blir snerkes alternativt pub men eftersom att det är jag och britta så låter det senare alternativet trots allt inte som ett alternativ ändå.
Publicerat: 2011-02-08 @ 10:24:01


1 kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)

2011-02-08 - 12:51:00 | URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0