Onsdag 23 februari

Godmorgon igen mina vänner,

För mig består dagen av ytterligare en hel-dags plugg. Har som mål att skriva klart hela första frågan idag så det är bäst att jag börjar sätta fart. Faktiskt, så ska jag studera bloggar som ett mediefenomen och jag har en en bra idé om hur både jag och mina teoretiker ser på det hela, helt enkelt. Vad som är jobbigt är att våra lärare har formulerat våra anvisningar så.himla.konstigt. jag menar, det har tagit en vecka för mig (och flera andra, inte BARA jag som är lite efter) att endast analysera vad de menar i instruktionerna? Ska det vara så? Jag vet inte.

Men nog om tråkigheter, för jag väntar på ett sjukt roligt samtal idag.
Berättar mer om det senare.

Ha en fantastisk dag och spendera den väl.
(och hoppas ni har en bättre hair/face/goodday än jag har idag, haha!)

och jag ska bli bättre på att använda systemen men STUDIES BEFORE BUDDIES u know v

Publicerat: 2011-02-23 @ 12:23:26


1 kommentarer
Postat av: anna

men fan skoja inte!

har sneglat upp och ner på dom där satans frågorna för att försöka analysera vad dom egentligen menar .. stupid!

2011-02-23 - 18:00:58 | URL: http://annaolsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0