offentlighetsprincipen: alla har rätt till chips




alltså nu såg jag chipsskålen på bilden och blev så.himla.sugen
typ som rubriken lyder så kommer min tenta innehålla analyser på samma nivå..
fan, och klockan är över 23 vilket betyder att allt är stängt..inga chips för mig o belz
och om mindre än 24 timmar ska tentan in och jag är inte klar, såklart
kämpakämpakämpa, imorgon efter kl 16.00 när deadlinetiden är slagen, FYFAN VAD SKÖNT DET KOMMER KÄNNAS DÅ. alltså, den känslan. Ska även ut på pubrunda med "nya" klassen och det är superkul att flera nya ska med. Kommer bli fett ju. Kameran ska med har jag bestämt. Nej nu börjar Bella klia sitt framben med sitt bakben och biter sedan i det för att hon inte verkar fatta att det är hennes eget ben. Så ut med henne och in igen för offentlighetsskrivning. O du härliga offentlighet.
Publicerat: 2011-02-27 @ 23:29:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0