Her morning elegance

Hej!
Jag som bara skulle luncha med erika kom hem vid halv 6!
Britta hade även lovat en rundtur bland secondhand-affärerna på andra sidan stan. De hade en som hette Helping hand som var sjukt välsorterad och fin. REKOMENDERAS. Bredvid den fanns även den större myrorna-affären. Jag som egentligen har köpstopp hittade i den förstnämnda affären VÄSKAN med stort V. Den är så fin och den kommer va så sjukt snygg i sommar med svarta highheels och guldringar! Den är i svartläder med guldlås. Fick den för 130 ynka kronor. Sedan köptes några vinylskivor till samlingen, varav en var en absolute music på vinyl, hur coolt? Och sen även en vikingarna-vinyl som jag bara var tvungen att köpa för att min fina morfar är med på omslaget. Britta har ingen vinylspelare men hon köpte två ändå för omslagens och lägenhetens inrednings skull!


Tänkte visa halsringen lite bättre som jag fick hem igår, alltså jag älskar den.
Ska nog köpa några fler innan dem tar slut (kenza bloggade om att hon ville ha en igår=slut om 1 vecka)
Hittade även en halsring på 1mm på pärlaffären här i uppsala som jag nog ska haffa innan det är försent.

Publicerat: 2011-02-09 @ 19:42:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0