dör lyckodöden




Alltså jag är en så.lycklig.tjej just nu.
Fick precis ett grönt litet paket med vita sidensnören och jag visste ju vad det symboliserar men jag vågade inte hoppas innan jag öppnade paket för det kunde väl inte..det kan väl inte.. DET VAR! ett par örhängen från tiffany & co som jag så innerligt velat ha och ställt in mig på att både spara pengar till (eftersom att de är hutlöst dyra) och vänta med att köpa i paris i sommar eftersom att man inte kan köpa dem i Sverige och för att de inte fraktar utan för US heller. MEN min underbara fina pojkvän hade genom telefonsamtal till london och specialfrakt lyckats köpa dem ifrån butiken i london och till och med fått dem i tid tills idag. alltså jag är så himla glad. älskar dig min fina fina fina älskling. (trodde att han skulle ge mig typ blommor och hade därför rätt mycket ångest över min "lilla present" efter det som bestod av en vinyl av en the smiths vinyl som i och för sig är svår att få tag på och lite sällsynt) men som tur är blev han nog lika glad som jag. världens bästa alla hjärtans dag någonsin<3
Publicerat: 2011-02-14 @ 22:27:48


1 kommentarer
Postat av: Anonym

åh! har du äntligen fått dina drömörhängen!?

vad roligt!

2011-02-16 - 23:26:21 | URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0