Bellas vovvefamilj

Nu vet inte jag hur ni kände inför det här med massa hundbilder.
Jag vet ju själv att det kanske inte var så kul när jag själv inte ens(!) gillade hundar.
nåväl, jag tänkte bara för dem som är intresserade, visa bellas hundfamilj för att dem är ju
så fina så jag dör sötma-döden. okej:

Här är Bellas ena bror Benji(?) och jag antar att bilden är relativt nytaget för jag trodde först
att det där var hennes pappa Charlie men det var det ju inte. älskar färgen på honom.
visst är dem lika?

Här är mamma Zôey och Bella med hennes bröder när dem är små chichibebisar.
Bella ser ut som en liten råtta, fast det är hon ju mer eller mindre. fin råtta.

Här är Bellas andra underbaring till bror. Kommer inte ihåg vad han hette men jag har för mig
att de nya ägarna döpte honom till herkules eller nej.. jag minns inte. Men helt underbar ialf?
liten mysmage som bella. Så himla synd att jag aldrig hann träffa hennes syskon eftersom att de
såldes innan jag hämtade Bells.

Här är fina mamma Zôey. men jag menar..hur go? hon var så jäkla söt när ja träffa'na
som ni ser är hon den av föräldrarna som har några % dvärgpincher och jag tycker det syns
att hon har mammas öron och lite mer spetsigare nos.

Och här är slutligen pappa Charlie, man ser ju inte så bra hur han ser ut men det säger väl
EN HEL DEL om vart bella fått sitt kakmonster-beteende ifrån? Pappan ser i princip ut som
bellas bröder till färgen och har mer chihuahuaformen.

Alla bilder är uppfödarens.
Publicerat: 2011-02-28 @ 00:36:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0