arbetsintervju



Jag hade tur och få samtalet jag ville ha!!
Ska på arbetsintervju nästa vecka för jobb som studiofotograf, fan vad fett.
Trevlig rekryterare också, det är inte alltid man stöter på sådana faktiskt.

OCH, det känns så konstigt, för jag har aldrig sökt ett sådant jobb förut och har aldrig fått mina fotografier bedömda innan (förutom i skolan) och därför kändes det extra awesome att jag uppenbarligen har vad som krävs på högre nivå än amatörnivån. wish me luck. v
Publicerat: 2011-02-23 @ 16:16:02


2 kommentarer
Postat av: Emye.

svar: Jo, sjukt jobbigt. Speciellt när man ska vara igång på praktiken också. Hinner verkligen inte fotografera också... Buhä. Var det jättestressigt för er innan studenten också?

2011-02-23 - 18:14:39 | URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Sara

Denna hittade jag helt otippat på Ö&B. Letade efter en enkel svart skinn-kalender i alla möjliga bokhandelsaffärer här i Piteå men utan resultat. Hittade då denna med ett riktigt bra pris! :)



OCH grattis till arbetsintervjun, håller tummarna på att du får det!

2011-02-23 - 18:59:39 | URL: http://www.sarastenberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0